torstai 21. huhtikuuta 2016

Marvel vs. DC ja paljon muuta

Okei, oikeasti tässä ei suoranaisesti ole kyse Marvelin ja DC:n keskenäisestä vertailusta. Kokosin nyt huvin vuoksi vain tälläiseen infograafiin kaikkea kivaa pientä, josta selviää mielipiteitäni asioihin. Joitain teistä saattaa kiinnostaa kuka on mielestäni paras Batman tai mitkä sarjakuva-elokuvafilmatisointi on onnistunein. Pitäkää hauskaa tutkiessanne tätä ja valittakaa kun olen väärässä! En yhtään ihmettele vaikka jotkut vuosiluvut tai nimet olisi väärinkirjoitettu, mutta on tässä elämässä kamalampiakin asioita :)



2 kommenttia:

  1. Aivan loistava! Omissa kirjoissa Marvel on tietysti ykkönen, kun en ole eläessäni yhtäkään supersankarisarjista lukenut, mutta leffoja olen katsonut.
    Mahtavaa, että arvostat Hathawayn roolisuoritusta Kissanaisena noin paljon! Ledger kyllä sai paljonkin huomiota supersankariroolistaan, missä on Hathawayn kunnia?
    Huomasin myös, että olit jo arvottanut Leton Jokeri-roolityön...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hathaway oli ihana :3
      Ja mulla on aika kova luotto tohon Leton Jokeriin! On meinaan jo aika lähellä sellaista Jokeria jonka olen halunnutkin valkokankaalle. Osittain helpottaa tätä sijoittamista se, että vaikka Romero ja Nicholson on ihan kelpo Jokereita, olivat he todella kaukana siitä mitä minä haluan Jokerilta :)

      Mark Hamill tosin pesee lattian satanolla kaikilla noilla, mutta tottakai ääninäytteleminen on vähän eri asia kuin näytteleminen :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...