torstai 26. huhtikuuta 2012

Addicted...

Olen varmaan joskus saattanut täällä mainitakkin, että olen hieman addiktoitunut CDON.comiin... Yhdessä vaiheessa tilasin sieltä elokuvia varmaan kerran viikossa... Pitkään aikaan ei ollut hetkeäkään etten olisi odottanut pakettia sieltä... Onneksi olen nyt onnistunut rajoittamaan osteluani tuosta hyvästä, mutta petollisesta nettikaupasta :) Osa syynä on se, että oikeastaan en tarvitse mitään elokuvia enää.. olen jo hankkinut kaikki ne klassikot hyllyyni mitkä olen halunnut... ja olen myös opetellut ignooraamaan sivuston lähettämät tarjous-viestit. Nyt minulle on kuitenkin kehekytynyt uusi ongelma...

Tämän ongelman nimi on Huuto.net.... Kyllä... ja tämä liittyy erääseen minun aiempaan tekstiin, missä kyselin teiltä blogin lukijoilta apua Pokémon-kortti kokoelmani täyttämiseen. (edelleenkään tuo tarjous ei ole mennyt ohi, jos jollain vielä niitä on...:)) Mutta siis ongelmaan.. Olen huutanut miltei joka päivä jotain viimeisen viikon aikana, eli siis sinä aikana kun olen ollut rekisteröityneenä sinne... ja siis nimenomaan Pokémon kortteja... :DDD

Ongelma ei niinkään ole rahan kuluminen, sillä olen saanut hyvin halvalla huudettua ja vielä ihan hintansa väärtejä kortteja.. mutta enemmän huolestuttaa se, että seuraan aktiivisesti uusia tarjouksia ja pari kertaa olen huutanut jopa sellaisia kortteja mitä en oikeasti tarvitse... toki pienen harkinnan jälkeen... eli sen ajan kun saan rullattua sivun siihen sarakkeeseen missä lukee "Huuda"...

Oletettavasti tämä on vain alkuhuumaa... mutta jos te rakkaat ystävät koette, että nyt minulla on mennyt yli.. niin olkaa hyvä ja läimäiskää minua, KIITOS...
 
Ei mulla muuta... :))

The Most Wanted kortti listallani... :))

1 kommentti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...