maanantai 23. huhtikuuta 2012

Movie Monday #46 - What to Wear?

Tällä kertaa oli taas helppo Movie Monday... :))
 Minkä elokuvan puvustus on tehnyt sinuun vaikutuksen? Jopa niin suuren, että olet ottanut siitä vaikutteita omaan ulkoiseen habitukseesi?


 Monet varmasti ovat jo täysin kyllästyneitä minun Burton fanitukseeni... mutta kirjoitan siitä taas ! Miltei kaikkien Burton-leffojen puvustukset ovat aivan pöyristyttävän ihania ! Etenkin nämä uusimmat! Alice in Wonderland on koko puvustukseltaan aivan mieletön.. ei ihme että sai oscarin puvustuksesta. Sweeney Todd (joksi muuten jopa pukeuduin penkkareissa...) on ihana yhditelmä Burtonmaisuutta ja 1800-luvun Englantia.
Kuvassa siis minä ja Dien aka Sweeney Todd & Alice (Sweeney Todd asun on tehnyt tätini :))



 Pakko oli ottaa mukaan myös nämä helmet jotka ovat syöpyneet verkkokalvoilleni:
Audrey Hephburnin mekko elokuvassa Aamiainen Tiffanyllä
Anne Hathaway ihanssa prinsessa mekossaan elokuvssa Prinsessa Päiväkirjat
Kate Winslet violetissa mekossaan Titanicin alkukohtauksissa
Natalie Portman Black Swan mekossaan

 

Ja vielä tähän loppuun on pakko laittaa, että mikään tietty elokuva ei ole saanut minua lisäämään tyyliini mitään... mutta eräs tietty henkilö on... En edes mainitse nimeltä enää tätä herraa blogissani.. sillä jotkut voisivat ajatella että on noloa fanittaa Zac Efronia... Hups....
Tältä herralta kuitenkin vakoilen silloin tällöin tyylivinkkejä... etenkin hiusten suhteen... Mutta yleensäkin:
Efronilla on nahkatakki... myös minä hankin sellasen..
Efronilla on mageet aurinkolasit... myös minulla on saman tyyliset...
Efron näyttää hyvältä farkuissa ja kauluspaidoissa.. myös minä käytän näitä...
On sillä vaikutusta jotenkin ollut... : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...