torstai 17. maaliskuuta 2016

Infoa!

Hei rakkaat lukijat!

Olen tehnyt muutamia pikkumuutoksia blogiini tässä viime aikoina. Jotkut ovat saattaneet huomatakin, että olen päivittänyt Henkilöstä Ruudukon takaa sivustolle lisätietoa siitä että millasen hullun juttuja te oikeasti luette. Sieltä löytyy myös linkit kaikille sivustoille joissa olen (=myönnän olevani.) Löytyy siis portfoliot ja instagramit joten saa seurata!

Yhteydenottoa olen myös helpottanut ja selkeyttänyt sivulle ja neuvonut Pokémon -korttikyseliöille kanavat ottaa yhteyttä. Aina saa kysyä ja kommentoida! Pitkäaikaisimmat lukijat voi toditaa että en pure ainakaan kovaa!

 Lisäsin myös aivan uuden sivun tuonne navigointi-palkkiin eli Pätemisen sanakirja. Puhun aina niin paljon ja käytän kaikkia ihme termejä mitkä ovat minulle aivan selvät ja unohdan selventää myös lukijalle. Mikäli törmäät sanaan jota et ihan ymmärrä niin sen kun kurkistat tuonne sivulle! Tuskin olen sitä sanaa sinne lisännyt!

Ihanaa, että viime aikoina minulla on alkanut olla toden teolla paljon kävijöitä blogissani, sekä kommentointi että se pienen täpän laittaminen sinne tekstin loppuun on kasvanut huimasti! Muutenkin tuntuu, että olen vihdoin päässyt siitä tunteesta että kukaan ei arvosta panostani tähän blogiin. Kiitos kuuluu yksin teille lukijat ja toivonkin että jatkatte vammailujeni lukemista!

Kiitos ja kumarrus ja hyvää kevättä!
(Odotettavissa on niin Apocalypseä kuin Civil Waria ja Batmaniä!)

Portfoliooni pääset myös tästä linkistä:
Myttistuff - Portfolio

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...